Wednesday, July 16, 2008

"Ex SMB 3A - 3B - 3C - 3D - 3E - 3F REUNION"

Last week masa on sunday , 13th July 2008 , Ex SMB from... 3A till 3F.. had their reunion or gathering at Pantai Berakas~... Syok Yoh..

Laki2 paling ramai was from 3A hahaha which is my x classmate.. yg GILA GILA!!.. hahaha tapi boring nya bini2 dua tiga urg ganya.. dui malai.. laki2 lah plg byk berusah nah~..

haha thx to organizer for excidentally inviting us!!~.. haahha thx to organizer jua.. mbuat reunion ane.. hahaha nanti buat lagi.. eh.. tapi bukan d pantai berakas... lau bulih pantai lambak.. au.. ada kn d cari nya pantai lambak.. wawawaa .. klah CHEERS! sori ah.. gmbar atu sikit ganya ku upload.. bila ku kn mengupload semua.. mati tu lai~.. hahaha ... anu capi2 saja ku upload..



EH LIP MATI NE KANG!! ... shial eya rupa nya ngabis kn satay ah.. lum g urg makan wah.. EHem ehem.. atu yg baju France atu.. nama nya zaim.. si manith yg betudung ane namanya ShaMiMie kali lah lau ku nda silap


Ane adalah cheff kami yg kmi import dari Congostan.. heheh nada deh.. ane c Hakim.. nyaman eh eya menyalai.. kn semua itam bah.. haha :P~.. kidding! bro ah...


Hasrin , Syuksoo , Alifdo ntah bahapa kh bisdia ane.... Eh Kau Kan Si KURUS.. HAhah..


Astaga.. *censored* edegan yg tak ingin kita lihat .. UNRATED IMAGE


Au Mar mBual saja tak ko sana ah... hahaha.. :P~ ..yg mbual bekaca mata itam macam S.JIBENG atu c umar namanya.. yg betupi mcm Jason Mraz atu si Alip KAraoke.. yg mengaut spagiti atu.. c Pauzi.. and Baju Merah dua urg atu.. nda ku ingat namanya..


Ane tah adi bradi ku.. lain mama lain bapa... ramai kn... ehe..

0 Comments:

Post a Comment



 

b0b0.inc | entertainment™ | http://bobo-entertainment.blogspot.com/