Monday, July 21, 2008

" APA ADA WEEKEND KU...?"

--BACA LU AH, SAL NYA ADA QUIZ NE LAPAS ANE--EHehehe

*Salam* HAHAHA~ .. weekend minggu ane...siuk.. Yoh~ tauke byk untung~~!!.. hahaha nda untung dimana... mun sudah kn $50 untung ku sapa membari hahaha ... "

" Eh eh Jangan salah anggap eh *bukan bejudi or be toi ah* ... actually i'm participating arah c Jat punya PES2008 tournament... and gue dapat tempat ke dua and tempat ke Jaguh (no.1) dalam SINGLE and TAG-TEAM respectively ... aku tag ma c Paul stidi kali ah kmi ah~ aishesheh... "

" HAHAha.. sasak ku and badluck lah sal kalah lwn c JAT (TUAN RUMAH).. 3 - 2 ku kalah... ea makai MAN U aku makai BARCA .. jarih ya udah.. banar nya aku mbgi chance tue.. mbri malu jua kn tuan rumah nda manang.. lagi pun tunang nya disiring nya mbgi smangat ah... apa lagi bekobar2 lah semangat nya tu cam bendera .. eh lurus kh.. ? *atu bekibar tu ah* ..ahah ngok ngek eh~..hahah "

" SHorten My Stori.. main punya main.. tau2 kul 3 udah~... gila ne.... mata ku alum plg kalat.. ikut kn ati.. mau ku lagi main pebaik sampai kul 3 pagi isuk nya lagi..ato ya.. kalang mata tue lai hahaha.. Then balik lah ku~.. odw balik atu.. tekanang ku kn boss ku.. nda ya nyuruh balik "lewat" (atu standard).. labih2 lagi boss laki~... Atu byk "imijin" ku.. ntah ntah boss laki sadang2 mengasah pemarang pakah~ ahahah.. nada deh.. Boss Laki .. ok eh.. sporting lagi handsome gito loh lyk father lyk son~ hahaha ... "

" Aher kata.. thx to my fren C Jat , CPon, C MeOn.. for organized and also invite aku.. tourney ane.. hahaha.. lain kali bawa g ramai.. biar sampai ke highway jua paking ahhaha ... and to all my colleagues.. and to tukang salai JLo .. bleh sdah ko mbuka garai d PADANG tu eh tym2 perayaan ane jua haahha ... thx for supporting jua to c aleng , c akim , c bule , c misur , c Lobo , c Moh , c BuKok , c PauL .. etc and wat so eva~.. daa~.. to be cont' BYE~ -end-"


--Pix.1) B4 main smua pemain2 d mesti kn makan sblum main.. minimum makan se ikung lauk Slungsong sebarat 5 kati labih , syarat dari pihak penganjur "


--Pix.2) Pihak Penganjur iaitu.. SEpon And MEOn Sedang sibuk mengatur acara tunjuk sana tunjuk sini(cam banar kamu ah) hahaha"


Pix.3)Buat2 menunggu giliran main.. biskal disediakn ntuk exercise.. Smpai mana dah Moh ko mengayuh ah? Bintulu? hahaha"


--Pix.4) Atu Ya Nah C JLO Punduk2 besila ah~.. hahaha lalah ku ngunjar kali ah , bah Lul bukan ya kn~ menyanang ada dua baldi lagi ayam alum besalai ah wawawa..


--Pix 5.) Eh Bule Muha... nda usah bekaras.. :P~ *diri sama jua* wawaawa...


--Pix 6.) Untuk membari smangat arah aku ma c paul dgn rela hati c Sepon pun belagu National Anthem Inter Milan .. dgn ada back up singer *tu kanak2 baju merah ah*


--Pix 7.) Bum Bum CHA!!!~~ ... *TRADEMARK EKUNG 7*... Bah kim... TUM BAAA~..


--Pix 8.)Semi Final TAG TEAM di antara PAUL AND BOBO vs LOBO AND BUKUK dgn di iringi oleh Peminat Setia kami eaitu c akim.... tu d blakang ah


--Pix 9.) Final Single antara b0b0 vs C jat & Tunangnya .. mbyuk eh drg dua aku sorang.. cnfirm ku kalah tu eh~.. hahaha


--Pix 10. C Jat as Penganjur menyampai kn Hadiah kpd Tag Team Champion In The World Snoop Dog And Billy Gun AlaMak Its Over Oredi!!~ wawawa gusti di bawa2.. hahaha lama tu bui bui..


--Pix 11.C Paul Menyampai kn Hadiah kepada Champion Single eaitu c JaT .. Eh Paul mcm kau plg penganjur ane tae pau banar eh hahaha... and to ijat.. Nda usah Bekaras Jat~ CaiK KAng!!~


--Pix 12. Last Skali -- MEmperkenal kn.. dari Left : Lobo ; Bukok ; C Moh ; C Bule Muha Karas ; c Akim yg Subuk2 ; C Sepon ; C Aling ; and Misur "

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    ala..ahernya ada jua muaku palak2 sna ah...Juara x tane ah, hahaaha..bek jua manag wah, untung jua $25 sorang..hahaha..sapa jua kn mmbgi ari2 $25??nada kn..apakn..haha..aku wah esuk nya abis, kna bwa kBorder wah..huhuhu..enjoy bnar aku ah..hahaha.. klu dpt, bnyk kn g gmbr ku ah..hahaha..Bru rmai org mliat 2, famous x aku 2 ah..hahaha..k lah, naleh ku taip2 ane..k c ya next tournament k, u b my multitap partner..haha..

    cHeeRz!!!! PauL was ere!!
    PlayeRz104 said...
    Nice Pic BoBo~~~~ehheheheh rugi i tak kesana...sorey geng buzy sj....menjaga anak kucing ku ah.hahahahahahaha..nxt tyme lah we chil out ramai2,.....
    Adoizz senorita~~~

Post a Comment



 

b0b0.inc | entertainment™ | http://bobo-entertainment.blogspot.com/