Thursday, August 21, 2008

PART TWO : PICTURE UPDATE

*Salam* Hi To All Readers!!~ Sory for late update.. me shikit "biji" (busy)~ sejak dua menjak tiga menjak.. since.. skulah ane.. mikir kn xM apa itu ini...kucing me lagi beranak~ ingau mncri kn bidan apa indah.. Nda Ja?~ ..ahaha ane ada dua tiga kupang eh eh kaping gambar.. yg terselit and alum me upload.. :P~.. nah liat chia~.. ..

" Ane jadual waktu bisdia buka.. atau pun bekraja.. dtg lah beramai² bwalh.. anak²... bini... kengkawan.. geng²... skot²... kajan² (cousin).. nini aji.. babu ajah and wat so eva lah kemari mendaptar... jadi MiMbas~... Mimbas Kali aH~ "

" Ane Pintu nya d pebuat dari kayu rangas.. bisai2 nu jgn smpai tesagir mbri gatal nya urg tua tua.. eheh~ nada dehs.... rugged kn pintu nya bisdia rakat lagi dgn stika stika.. liverpool.. fanatic jua udah tu.. Nda?~.. "

" Ane baju Official Polo t-shirt bisdia yg d sain uleh~ Mc Donald eh eh~ i mean Mc Allister and Steve Mc Mcmahon iaitu living legend yg suatu ketika dulu durang ane kira angkat lah d liverpool... "



" Ane payung Liverpool yg buleh di dapati disana lah~.. di mana lagi kn nda kn pasar malam kali... astee.. yg ber harga.. sekian sekian harga.. mana leh gto.. u dtg lh sndri sana~... byk g lah bukan saja payung eh.. mcm2 lah lagi~.. yg payah2 kn di dapati di Brunei~.. ehehe "

0 Comments:

Post a Comment



 

b0b0.inc | entertainment™ | http://bobo-entertainment.blogspot.com/